Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift.

A tegnap már történelem. A holnap még titok. A ma ajándék.


2010. december 24., péntek

8. fejezet

Sziasztok! Mindenkinek Áldott Békés Karácsonyt és Boldog Új Évet Kívánok!!!
Friss először január vagy február fele lesz. Tölcsétek el minden jóval az ünnepeket. Remélem tetszik majd a feji. Légyszi írjatok komikat!!!

( Melanie szemszöge)



Ez a nyár volt az egyik legszebb nagyon jó, hogy az egész család együtt lehetett. Natalieval vissza is mentünk Olaszországba. A szüleink mostantól együtt dolgoznak. Ősszel ez már meg is valósult. A nagyik is örültek a híreknek. És most készülünk a karácsonyra. Holnap díszítjük a fát. Most Londonban vagyunk Elizabeth nagyinál. Holnap jön Tina nagyi is már nagyon várjuk.


- Meli nézd, esik a hó- kiálltott Natalie.


- De jó fehér karácsonyunk lesz- mondtam.


- Régen nem volt fehér karácsony.


- Lányok gyertek ebédelni – szólt anya.


- Megyünk.


- Mi a tervetek mára lányok?- kérdezte apa.


- Elmegyünk sétálni- válaszoltam.


- Rendben.


- Ha megjöttetek segítetek nekem sütni?- kérdezte a nagyi.


- Persze - válaszoltuk.


- Milyen sütit sütünk?- kérdeztem.


- Mindenfélét.


Ebéd után tehát elmentünk Natalieval sétálni. Egyre jobban esett a hó. Sokat beszélgettünk még jobban megismertük egymást. És persze ki nem hagyhattuk a hógolyózást. Amikor vissza értünk a nagyit is egy kicsit jobban megismertem, miközben készítettük a finomabbnál finomabb sütiket. Lassan este lett. Mindenki hamar elaludt.


(Natalie szemszöge)


Másnap kora délelőtt érkezett Tina nagyi. Meglepődtünk ugyanis az unokatestvéreink és az anyukájuk, vagyis apa testvére is jött.


- Sziasztok,- köszönt mindenki.


Én még nem ismerem őket, mert az esküvőn csak 5-en voltunk. A lányok eléggé hasonlítanak az anyukájukra, az apukájukat nem ismerhetem meg, mert meghalt egy autó balesetben pár éve. Az anyukájuknak csak úgy, mint a lányoknak hosszú szőke haja van. Nem csak ők jöttek, hanem a kisebbik lány barátja is. Bementünk a nappaliba és ott leültünk. Bemutatkoztunk és elkezdtek beszélgetni anyáék Evaval ugyanis így hívják apa nővérét. Mi 5-en felmentünk az emeletre és megmutattuk a szobájukat a kisebb lány Gloria kezdett el velem először beszélgetni a többiek Naomi és Chris Melanieval, majd velem is.


- Jó, hogy végre megismerhetlek- mondta Gloria.


- Én is örülök.


- Mi is szerettünk volna már megismerni- mondta Naomi.


- Hé, nincs kedvetek eljönni, szánkózni kicsit később?- kérdezte Meli.


- De persze – válaszolta Chris.


- Akkor ebéd után?- kérdeztem.


- Rendben- mindenki helyeselt.


Gloria kicsit közelebb áll hozzánk ő is 16 éves, mint mi valahogy legalábbis én jobban tudok vele beszélgetni. A nővére Naomi 18 Chris pedig 17 éves. Naomi többet beszélget Melivel. Chris mindenkivel egyformán, de persze ő inkább kettesben szeret lenni Gloriaval.


Nagyon jó volt a szánkózás nagyokat nevettünk, olyanok voltunk, mint a gyerekek és szerintem mindenki nevében mondhatom, hogy úgy is viselkedtünk. Voltak nagy esések is, de nem történt semmi baj.


- Csajok nem szánkóztam ilyen jót már régen- mondta Chris.


- Az biztos én sem- mondta Naomi.


Hazafele egy kisebb hó csata is volt. Jó volt újra gyereknek lenni és megérteni a tél örömeit. Mikor haza mentünk feldíszítettük a karácsonyfát. Este miután mindenki megfürdött megnéztünk egy vígjátékot és mentünk lefeküdni. A nagyinak elég nagy háza van, ugyanis a földszinten van a nappali, a konyha, neki és anyának egy szoba, meg Tina nagyinak is. Fent pedig még 3 szoba plusz fent fürdőszoba zuhanyzóval és lent is egy fürdő káddal. Nagyon jó, hogy együtt karácsonyozik a család. Melivel holnap elmegyünk még ajándékot venni, mert nem számítottunk arra, hogy az unokatestvéreink is jönnek. Csak a nagyit vártuk.


( Másnap, vásárlás közben)


- Tegnap este nagyon különöset álmodtam- mielőtt folytattam volna Meli a szavamba vágott.


- Te is, mert én is- mondta.


- Te mit álmodtál?- kérdezte tőlem.


- Egy ismeretlen házban voltunk nagyon esett a hó ott voltak az unokatestvéreink is meg Chris. És volt még ott 4 alak, de nem láttam az arcukat és, amikor bejöttek a házba egyszerre nagyon hideg lett, de utána egyre langyosabb lett. Utána minden sötét volt és felébredtem.


- Én is ezt álmodtam, ez nagyon különös.


Lassan a pénztárhoz értünk, addig abba hagytuk a beszélgetést.


- Figyelj, ez lehet, hogy butaságnak hangzik, de ez nem véletlen és jelenthet jót is meg rosszat is. Bár nem hiszek az álmokba, de ez érdekes- mondta Meli.


- Szerinted beszéljünk Elizabeth nagyival ő otthon van az ilyen dolgokban- kérdeztem.


- Igen, de másnak még ne mondjunk semmit.


Bólintottam.


(otthon)


- Nagyi szeretnénk beszélni veled- mondtam.


- Rendben- betessékelt minket a szobájába és mi rögtön elmondtuk az álmunkat.


- Igazatok van ez nagyon érdekes- mondta.


- És tudod, hogy mi lehet ez- kérdeztem.


- Igen, amikor megkapjátok, az ajándékot megértitek majd. A medálotokat, amit Tina nagyitól és tőlem kaptatok születésetekkor varázs medál, ami eddig is megvédett és összeköt titeket és még meg is fog. Csak nyugodjatok meg, különleges ereje van és megvédi a viselőjét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése